• 19-04-2013, 16:49:20
    #28
    skype bana biraz karışık geldi. Kullanmada zorluk çekiyorum ve neyin nerden yapıldığı şu an bilmiyorum. msn 'ye çok alışmışım. skype kullanırken canım sıkılıyor msn 'de böyle bir sorunum yoktu.
  • 19-04-2013, 16:50:38
    #29
    sinyalsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    skype bana biraz karışık geldi. Kullanmada zorluk çekiyorum ve neyin nerden yapıldığı şu an bilmiyorum. msn 'ye çok alışmışım. skype kullanırken canım sıkılıyor msn 'de böyle bir sorunum yoktu.
    İnsan her şeye alışıyor.
    Messenger tamamen ortadan kalkınca bu sefer Skype' ye alışıklık gelir.
    Tabii yıllardır kullandığın bir program ile yeni kullandığın bir program arasında dağlar kadar fark olacaktır.
  • 23-04-2013, 22:47:32
    #30
    "iyice bokunu çıkardılar" dediğim için tertemiz ve hiç küfür etmemiş, bembeyaz biri bana eksi değerlendirme vermiş.

    te allam.
  • 23-04-2013, 22:59:04
    #31
    Üyeliği durduruldu
    msn bir çalışıyor bir çalışmıyor en iyisi skype şimdi bakalım daha neler çıkacak.
  • 23-04-2013, 23:01:23
    #32
    Masaüstü MSN , Leptopumda Skype var . İkiside çalışıyor
  • 01-05-2013, 09:40:39
    #33
    Arkadaşlar şimdi denedimde güncellememi bu sefer zorunlu olarak istiyor sizdede aynımı? sanırım yolun sonuna geldik mecbur geçeceğiz skype a
  • 01-05-2013, 09:44:18
    #34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    şimdiye kadar hiç hata vermeyen msn zorunlu olarak skype güncellemesi istedi ve açılmadı artık skypedeyiz.
  • 01-05-2013, 09:54:02
    #35
    msn açılmıyor zorunlu hale getirildi yükledim ama msn de olan kişiler burada yok ne yapıcaz şimdi.?
  • 01-05-2013, 09:55:55
    #36
    sehriatlantis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdiye kadar hiç hata vermeyen msn zorunlu olarak skype güncellemesi istedi ve açılmadı artık skypedeyiz.
    aynen hocam mecbur geçiyoruz

    Shark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    msn açılmıyor zorunlu hale getirildi yükledim ama msn de olan kişiler burada yok ne yapıcaz şimdi.?
    Şuana kadar skype yüklememiş kişiler gözükmüyor ancak onlarda mecbr skype a geçeceği için geçtiğinde eklenecek sanırım listenize.