Konu
Msn Çalışıyormu?
19-04-2013, 16:49:20
#28
sinyalsiz
skype bana biraz karışık geldi. Kullanmada zorluk çekiyorum ve neyin nerden yapıldığı şu an bilmiyorum. msn 'ye çok alışmışım. skype kullanırken canım sıkılıyor msn 'de böyle bir sorunum yoktu.