şimdiye kadar hiç hata vermeyen msn zorunlu olarak skype güncellemesi istedi ve açılmadı artık skypedeyiz.
aynen hocam mecbur geçiyoruz
msn açılmıyor zorunlu hale getirildi yükledim ama msn de olan kişiler burada yok ne yapıcaz şimdi.?
Şuana kadar skype yüklememiş kişiler gözükmüyor ancak onlarda mecbr skype a geçeceği için geçtiğinde eklenecek sanırım listenize.