Şu anda bir problem yok. Ama,
Bir kaç hafta içerisinde messenger tamamen kalkacak ( mış )
Msn Çalışıyormu?
44
●851
- 13-04-2013, 23:36:40Skype portable kurdum ikisinide açtım

indirmek isteyenler için adres
http://download.cnet.com/3055-2349_4...&tag=pdl-redir - 17-04-2013, 19:20:50onada alıştım ama geçmeyenlerle konuşamadığım için şuan ikisini beraber kullanıyorumAhmettaha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
