• 13-04-2013, 22:48:35
    #10
    Şu anda bir problem yok. Ama,
    Bir kaç hafta içerisinde messenger tamamen kalkacak ( mış )
  • 13-04-2013, 23:00:26
    #11
    skype msn birleşmeden önce skype kullanıyorsa silmemiş olabilir. bizim diğer pc'dede 2side var.
  • 13-04-2013, 23:36:40
    #12
    Skype portable kurdum ikisinide açtım
    indirmek isteyenler için adres
    http://download.cnet.com/3055-2349_4...&tag=pdl-redir
  • 14-04-2013, 01:31:16
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Hiçbir kesinti yok bende de gayet güzel çalışıyor.
  • 14-04-2013, 02:35:55
    #14
    Malesef ben pcye skype kurdum. Off kurmasaymışım. Mobildeki hala çalışıyor.
  • 17-04-2013, 19:17:00
    #15
    Ben de sorunsuz olarak kullanıyorum ama yakın zamanda kapanacak hocam. O yüzden yavaştan skype'ye alışsak fena olmayacak
  • 17-04-2013, 19:19:34
    #16
    Msn gibisi

    Canavar gibi çalışıyor maşallah.
  • 17-04-2013, 19:20:50
    #17
    Ahmettaha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de sorunsuz olarak kullanıyorum ama yakın zamanda kapanacak hocam. O yüzden yavaştan skype'ye alışsak fena olmayacak
    onada alıştım ama geçmeyenlerle konuşamadığım için şuan ikisini beraber kullanıyorum
  • 17-04-2013, 19:23:16
    #18
    Hala çalışıyor bende.
    Telefondan yada bilgisayar'dan giriş yapabiliyorum.
    Ama, bir kaç hafta içerisinde kapanacağı söylentisi dolaşıyor.
    8 Nisan dediler bilmem ney dediler yine yapamadılar sanırım.