Konu
Msn Çalışıyormu?
17-04-2013, 19:17:00
#15
Ahmettaha
Ben de sorunsuz olarak kullanıyorum ama yakın zamanda kapanacak hocam. O yüzden yavaştan skype'ye alışsak fena olmayacak