Ahmettaha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de sorunsuz olarak kullanıyorum ama yakın zamanda kapanacak hocam. O yüzden yavaştan skype'ye alışsak fena olmayacak
onada alıştım ama geçmeyenlerle konuşamadığım için şuan ikisini beraber kullanıyorum