Konu
Msn Çalışıyormu?
17-04-2013, 19:20:50
#17
akmaster_91
Ahmettaha adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben de sorunsuz olarak kullanıyorum ama yakın zamanda kapanacak hocam. O yüzden yavaştan skype'ye alışsak fena olmayacak
onada alıştım ama geçmeyenlerle konuşamadığım için şuan ikisini beraber kullanıyorum