Konu
Msn Çalışıyormu?
17-04-2013, 19:23:16
#18
Aglamaz
Hala çalışıyor bende.
Telefondan yada bilgisayar'dan giriş yapabiliyorum.
Ama, bir kaç hafta içerisinde kapanacağı söylentisi dolaşıyor.
8 Nisan dediler bilmem ney dediler yine yapamadılar sanırım.