Ahmettaha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bak ben onu hiç düşünmemiştim hocam geçiş yapamayıp da alışmayanlarla koptum o zaman )
olabilir sadece skype kullananlar msnde gözükmüyor bazen skype a birini eklemeye çalışırken skype'a ekleyemiyordum dursun böyle ikisi iyi olur