Forum için en iyi script?
32
●2.073
- 13-06-2019, 19:15:27Üyeliği durdurulduFlarum VPS haricinde sağlıklı çalışmıyor sanırım.hck_001 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-06-2019, 19:31:43Üyeliği durdurulduMerhaba kendi forumunuz yazarken sql kodlama nedir ? yani ş ç ö gibi harflar sql sorgu yapabiliyormu ?Scarecrow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
malum XenForo ve vbülten yapamıyor. - 13-06-2019, 19:37:53Bahsettiğiniz tablolarda özel karakter kullanımı ise yani "uyeler" yerine "üyeler" tablosu kullanmak ise denemedim çünkü ingilizce kodluyorum ben de sistemi.Denersekte kabul etmez diye düşünüyorum.talhak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-06-2019, 19:43:43Üyeliği durdurulduDe şöyle bir sorun var o özel harfler sadece türkler kullanmıyorScarecrow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

ALmanlarda kullanıyor.
Ayrıca ben tablo demedim içerik mesela size özel mesaj attım pm tablo yazıyor o tabloda size ç ö ş i ü yazınca sql tabloda böylemi yazıyor yoksa vbülten gibi ???? şeklindemi yazıyor. - 13-06-2019, 19:46:47Ondan bahsediyorsanız tabiki mevcut çince,rusça desteği bile var. Ayrıca tablolarda ?? Yerine karakterlerin kendisi gözükmekte.O sitemin karakter setine bağlı.Ayrıca almancada latin harfleri kullanılıyor bahsettiğiniz harfler kullanılmıyor ki.talhak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Edit: Bluboard sistemindeki tablo karakter yapısı aşağıdaki gibidir.

- 13-06-2019, 20:12:32Üyeliği durdurulduhttps://tr.wikibooks.org/wiki/Almanca/AlfabeScarecrow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bazı harfler türkçe ile aynı ama
- 13-06-2019, 20:34:25Ü, ö gibi harflerin kullanıldığını bilmiyordum öğrenmiş olduk, almanca ile pek alakadar olmadım şimdiye kadartalhak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her neyse vbulletin gibi sistemlerde neden öyle sorun var emin değilim ancak vbulletin 3 ve 4 gerçekten eski sistemler ve çıktıkları dönemde bu kadar gelişmiş düzeyde teknoloji yoktu(mysql sunucuları, php sürümleri) belki ondan olabilir, çünkü eskiden bu tip sorunları aşmak zordu çeşitli filtreden geçirdikten sonra ancak elde ediliyordu sanırım vbulletin o yüzden o şekilde yapmış.Ancak son teknoloji ile yapılmış sistemlerde örneğin; xenforo 2, onda böyle bir sorun yok, tabi benim kodladığım forumda da aynı şekilde böyle bir sorun yok.

