• 12-06-2019, 17:17:09
    #10
    nsrtyksl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    IPB yada xF forum scriptlerinden biri.

    Tavsiyem xF kesinlikle. Pişman olmazsın.
    Pikselizasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan için en iyi seçenek Xenforo fakat tek bir oyuna yönelik ise ben bugün Vanilla kurardım.
    Rottmayer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Discourse tavsiye ediyorum hem ücretsiz hem modern.

    Açıkçası tüm oyunları kapsayacak ve ücretli üyeliklerde eklemek istiyorum, bu yüzden sanırım 0 dan forum yazdırmak gerekecek.Gördüğüm kadarı ile büyük forumlardan bazıları bu bahsettiklerinizi bazıları ise kendi yazılımlarını kullanıyor. Kendim yazdırsam mantıklıolur mu sizce
  • 12-06-2019, 17:19:42
    #11
    Discourse bu aralar benimde çok hoşuma gidiyor.
  • 12-06-2019, 17:36:40
    #12
    xF ile yapabilirsin. Cok cok eklenti yazdirirsin. Ama isini gorur.
  • 12-06-2019, 18:08:13
    #13
    Misafir
    BlueGreen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bahsettiğim kriterleri nedense bulamadım vbullettinde, yinede aklımda bulundurucam, diğer seçenekler olmazsa iletişim kurarım mutlaka
    Hangi kriterlerden bahsediyorsunuz?

    BlueGreen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıkçası tüm oyunları kapsayacak ve ücretli üyeliklerde eklemek istiyorum, bu yüzden sanırım 0 dan forum yazdırmak gerekecek.Gördüğüm kadarı ile büyük forumlardan bazıları bu bahsettiklerinizi bazıları ise kendi yazılımlarını kullanıyor. Kendim yazdırsam mantıklıolur mu sizce
    0'dan forum yazdırmak mı? vBulletin ve Xenforo'nun ne eksiği var? Ücretli üyelikler vBulletin veya Xenforo'da yok mu ? r10'da eklenti olarak yazılmış ücretli üyelikler var burası görüldüğü üzere vBulletin 3.8.4 kullanıyor.
  • 12-06-2019, 18:33:31
    #14
    Laniakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi kriterlerden bahsediyorsunuz?



    0'dan forum yazdırmak mı? vBulletin ve Xenforo'nun ne eksiği var? Ücretli üyelikler vBulletin veya Xenforo'da yok mu ? r10'da eklenti olarak yazılmış ücretli üyelikler var burası görüldüğü üzere vBulletin 3.8.4 kullanıyor.
    Bir eksiği olduğundan değil ancak, temaları aklımdaki çizgiye pek uymadı, yoksa gerçekten baya iyiler var dediğiniz gibi. Sanırım benim vbullettin tarzı bir scripti edinip arayüzü az değiştirmem gerekecek o halde.
  • 12-06-2019, 18:35:53
    #15
    Kurumsal PLUS
    Bütçeniz varsa bir yazılımcı ile görüşün isterseniz bursan ne fikir versek anlamsız çünki.
  • 12-06-2019, 19:22:41
    #16
    Misafir
    BlueGreen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir eksiği olduğundan değil ancak, temaları aklımdaki çizgiye pek uymadı, yoksa gerçekten baya iyiler var dediğiniz gibi. Sanırım benim vbullettin tarzı bir scripti edinip arayüzü az değiştirmem gerekecek o halde.
    Mevcut temaları beğenmediyseniz özel temada yaptırabilirsiniz burada özel tema yapanlar var. Lisans konusunda PM gönderirseniz indirimli fiyattan yardımcı olurum size. Kolay gelsin.
    • BlueGreen
    BlueGreen bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 12-06-2019, 19:24:21
    #17
    Aklınızdaki pek çok şeyi Xenforo ile ypabilirsiniz
  • 12-06-2019, 21:33:48
    #18
    Üyeliği durduruldu
    https://community.woltlab.com/
    tavsiye ederim
    Veritabanı Türkçe Harf destek var yani forumda ş yazarsan veritabanın ş yazar



    https://pluginstore.woltlab.com/file/2950-gamezone-v-2/