Bir eksiği olduğundan değil ancak, temaları aklımdaki çizgiye pek uymadı, yoksa gerçekten baya iyiler var dediğiniz gibi. Sanırım benim vbullettin tarzı bir scripti edinip arayüzü az değiştirmem gerekecek o halde.
Mevcut temaları beğenmediyseniz özel temada yaptırabilirsiniz burada özel tema yapanlar var. Lisans konusunda PM gönderirseniz indirimli fiyattan yardımcı olurum size. Kolay gelsin.