Hangi kriterlerden bahsediyorsunuz?
0'dan forum yazdırmak mı? vBulletin ve Xenforo'nun ne eksiği var? Ücretli üyelikler vBulletin veya Xenforo'da yok mu ? r10'da eklenti olarak yazılmış ücretli üyelikler var burası görüldüğü üzere vBulletin 3.8.4 kullanıyor.
Bir eksiği olduğundan değil ancak, temaları aklımdaki çizgiye pek uymadı, yoksa gerçekten baya iyiler var dediğiniz gibi. Sanırım benim vbullettin tarzı bir scripti edinip arayüzü az değiştirmem gerekecek o halde.