XenForo 2 veya ipb öneriririm.Modernlik açısından ikisi de tartışılmaz, ayrıca imzamdaki konuyu incelerseniz forum yazılımı yazan birisi olarak şunu söylerim ki; sıfırdan yazdırmak size pahalıya patlayacaktır.