Scarecrow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
XenForo 2 veya ipb öneriririm.Modernlik açısından ikisi de tartışılmaz, ayrıca imzamdaki konuyu incelerseniz forum yazılımı yazan birisi olarak şunu söylerim ki; sıfırdan yazdırmak size pahalıya patlayacaktır.
Merhaba kendi forumunuz yazarken sql kodlama nedir ? yani ş ç ö gibi harflar sql sorgu yapabiliyormu ?
malum XenForo ve vbülten yapamıyor.