talhak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://tr.wikibooks.org/wiki/Almanca/Alfabe

bazı harfler türkçe ile aynı ama
Ü, ö gibi harflerin kullanıldığını bilmiyordum öğrenmiş olduk, almanca ile pek alakadar olmadım şimdiye kadar her neyse vbulletin gibi sistemlerde neden öyle sorun var emin değilim ancak vbulletin 3 ve 4 gerçekten eski sistemler ve çıktıkları dönemde bu kadar gelişmiş düzeyde teknoloji yoktu(mysql sunucuları, php sürümleri) belki ondan olabilir, çünkü eskiden bu tip sorunları aşmak zordu çeşitli filtreden geçirdikten sonra ancak elde ediliyordu sanırım vbulletin o yüzden o şekilde yapmış.Ancak son teknoloji ile yapılmış sistemlerde örneğin; xenforo 2, onda böyle bir sorun yok, tabi benim kodladığım forumda da aynı şekilde böyle bir sorun yok.