De şöyle bir sorun var o özel harfler sadece türkler kullanmıyor

ALmanlarda kullanıyor.
Ayrıca ben tablo demedim içerik mesela size özel mesaj attım pm tablo yazıyor o tabloda size ç ö ş i ü yazınca sql tabloda böylemi yazıyor yoksa vbülten gibi ???? şeklindemi yazıyor.
Ondan bahsediyorsanız tabiki mevcut çince,rusça desteği bile var. Ayrıca tablolarda ?? Yerine karakterlerin kendisi gözükmekte.O sitemin karakter setine bağlı.Ayrıca almancada latin harfleri kullanılıyor bahsettiğiniz harfler kullanılmıyor ki.
Edit: Bluboard sistemindeki tablo karakter yapısı aşağıdaki gibidir.