Scarecrow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bahsettiğiniz tablolarda özel karakter kullanımı ise yani "uyeler" yerine "üyeler" tablosu kullanmak ise denemedim çünkü ingilizce kodluyorum ben de sistemi.Denersekte kabul etmez diye düşünüyorum.
De şöyle bir sorun var o özel harfler sadece türkler kullanmıyor
ALmanlarda kullanıyor.

Ayrıca ben tablo demedim içerik mesela size özel mesaj attım pm tablo yazıyor o tabloda size ç ö ş i ü yazınca sql tabloda böylemi yazıyor yoksa vbülten gibi ???? şeklindemi yazıyor.