Bahsettiğiniz tablolarda özel karakter kullanımı ise yani "uyeler" yerine "üyeler" tablosu kullanmak ise denemedim çünkü ingilizce kodluyorum ben de sistemi.Denersekte kabul etmez diye düşünüyorum.
De şöyle bir sorun var o özel harfler sadece türkler kullanmıyor

ALmanlarda kullanıyor.
Ayrıca ben tablo demedim içerik mesela size özel mesaj attım pm tablo yazıyor o tabloda size ç ö ş i ü yazınca sql tabloda böylemi yazıyor yoksa vbülten gibi ???? şeklindemi yazıyor.