• 29-03-2008, 23:49:06
    #10
    bende de bi ara hata vermeye başlamıştı çerezleri, geçmişi, yer imlerini, ayarları boyuna sıfırlıyordu denemediğim şey bırakmamıştım ama bir türlü düzeltemedim işin zor
  • 29-03-2008, 23:50:30
    #11
    Üyeliği durduruldu
    ctrl + alt + delete yapıp, işlemlerdende sil
  • 29-03-2008, 23:53:48
    #12
    Misafir
    firefox 3.0 beta kur normal firefoxtan bağımsız kurulur
  • 29-03-2008, 23:59:24
    #13
    Aynısı iki gün önce bende oldu son çıkan güncellemeyi yaptım sonra birdaha hiç bir siteyi açamadım.
    Tüm dosyaları kaldırdım fakat yine yok.Kayıt defterinden sildim kurdum bi türlü olmadı tam firefox a bela okumaya hazırlandım ki fazvori tarayıcımdır bir çok kez bir çok kişiye karşı onu savunmuştum
    En son dedim bi puştluk varsa ya antivirüsten yada xp dendir(çalışmamasının başka sebebi olamazdı çünkü her yolu denedim)
    Sonunda Antivirüs programının firewallından izinverilenler kısmına firefox.exe yi birkez daha ekledim
    birde xp güvenlik duvarından izin verilen uygulamalara ekledim şak diye çalışmaya başladı
  • 30-03-2008, 00:01:28
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    aynısı benimde başıma geldi geçen gün.. sistem geri yükleme yaparak son firefox güncellemesinin önüne yükledim. kaldırdım. son sürümünü yükledim şuan sorun yok.
  • 30-03-2008, 00:13:27
    #15
    Üyeliği durduruldu
    sistem geri yükleme noktası oluşturmuyorum ve ilk defa bi eksikliğini yaşadım :S
    antivirüsü kaldırdım şimdi. nod32 indiricem şimdi güzel bir tarama ve son sürüm ff indircem kurcam. olmazsa format bile atarım :S
  • 30-03-2008, 00:33:34
    #16
    firefox açılır açılmaz donuyormu?
    ben herşeyi denemiştim, işin ucu format gibi görünüyor
  • 30-03-2008, 00:52:06
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Donmuyor. Sayfalara erişim olmuyordu. Kasperskyı kaldırdım kendine geldi. Aman aman bi daha kurarsam ömür boyu dos ekranı göreyim.
  • 30-03-2008, 13:44:22
    #18
    DarkRhyme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Donmuyor. Sayfalara erişim olmuyordu. Kasperskyı kaldırdım kendine geldi. Aman aman bi daha kurarsam ömür boyu dos ekranı göreyim.
    Dediğim gibi sadece kaspersky'nin izin verilen uygulamalar kısmına firefox.exe yi eklemen yeterdi