DarkRhyme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Donmuyor. Sayfalara erişim olmuyordu. Kasperskyı kaldırdım kendine geldi. Aman aman bi daha kurarsam ömür boyu dos ekranı göreyim.
Dediğim gibi sadece kaspersky'nin izin verilen uygulamalar kısmına firefox.exe yi eklemen yeterdi