Firefoxu kaybettik - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Firefoxu kaybettik
23
●
2.360
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
Firefoxu kaybettik
1
2
3
29-03-2008, 23:02:45
#1
DarkRhyme
Üyeliği durduruldu
2 gündür firefoxdan giremiyorum. Kaldırdım, diğer tüm dosyalarını vs. sildim ancak yinede giremiyorum. Şuan operadan giriyorum firefox çok işime yarıyordu. Niye böyle oldu bir bileniniz var mı?
29-03-2008, 23:03:18
#2
TurkeiAdSenSe
Üyeliği durduruldu
Tekrar kur firefox'u
29-03-2008, 23:03:40
#3
Labidu
Misafir
komple kaldır baştan kur
29-03-2008, 23:05:35
#4
DarkRhyme
Üyeliği durduruldu
Denedim ama olmuyor. Başlangıçtaki dosyalarını bile sildim. Şimdi tekrar denicem.
29-03-2008, 23:05:59
#5
GoodSave!
Documents and Settings içindeki dosyaları da silmelisin.
29-03-2008, 23:23:46
#6
efe7822
Birde şunu dene dostum
çalıştır->"regedit" yaz "firefox" diye arat çıkanı sil ta ki hepsi bitene kadar.Daha sonra tekrar kur ff u
29-03-2008, 23:30:12
#7
Jason
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Gizli dosyaları aç > Application Data'da varsa firefox'a ait klaösr vb.
onu da sil.
29-03-2008, 23:35:23
#8
DarkRhyme
Üyeliği durduruldu
şimdi regeditten bile temizledim. ya bismillah
29-03-2008, 23:39:42
#9
DarkRhyme
Üyeliği durduruldu
olmuyor yav firefox isminde dosya bile kalmadı pc de o derece sildim :S Allah belanı versin ff
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler