• 29-03-2008, 23:02:45
    #1
    Üyeliği durduruldu
    2 gündür firefoxdan giremiyorum. Kaldırdım, diğer tüm dosyalarını vs. sildim ancak yinede giremiyorum. Şuan operadan giriyorum firefox çok işime yarıyordu. Niye böyle oldu bir bileniniz var mı?
  • 29-03-2008, 23:03:18
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Tekrar kur firefox'u
  • 29-03-2008, 23:03:40
    #3
    Misafir
    komple kaldır baştan kur
  • 29-03-2008, 23:05:35
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Denedim ama olmuyor. Başlangıçtaki dosyalarını bile sildim. Şimdi tekrar denicem.
  • 29-03-2008, 23:05:59
    #5
    Documents and Settings içindeki dosyaları da silmelisin.
  • 29-03-2008, 23:23:46
    #6
    Birde şunu dene dostum

    çalıştır->"regedit" yaz "firefox" diye arat çıkanı sil ta ki hepsi bitene kadar.Daha sonra tekrar kur ff u
  • 29-03-2008, 23:30:12
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gizli dosyaları aç > Application Data'da varsa firefox'a ait klaösr vb.
    onu da sil.
  • 29-03-2008, 23:35:23
    #8
    Üyeliği durduruldu
    şimdi regeditten bile temizledim. ya bismillah
  • 29-03-2008, 23:39:42
    #9
    Üyeliği durduruldu
    olmuyor yav firefox isminde dosya bile kalmadı pc de o derece sildim :S Allah belanı versin ff