Konu
Firefoxu kaybettik
29-03-2008, 23:23:46
#6
efe7822
Birde şunu dene dostum
çalıştır->"regedit" yaz "firefox" diye arat çıkanı sil ta ki hepsi bitene kadar.Daha sonra tekrar kur ff u