2 gündür firefoxdan giremiyorum. Kaldırdım, diğer tüm dosyalarını vs. sildim ancak yinede giremiyorum. Şuan operadan giriyorum firefox çok işime yarıyordu. Niye böyle oldu bir bileniniz var mı?