Konu
Firefoxu kaybettik
29-03-2008, 23:02:45
#1
DarkRhyme
Üyeliği durduruldu
2 gündür firefoxdan giremiyorum. Kaldırdım, diğer tüm dosyalarını vs. sildim ancak yinede giremiyorum. Şuan operadan giriyorum firefox çok işime yarıyordu. Niye böyle oldu bir bileniniz var mı?