Aynısı iki gün önce bende oldu son çıkan güncellemeyi yaptım sonra birdaha hiç bir siteyi açamadım.
Tüm dosyaları kaldırdım fakat yine yok.Kayıt defterinden sildim kurdum bi türlü olmadı tam firefox a bela okumaya hazırlandım ki fazvori tarayıcımdır bir çok kez bir çok kişiye karşı onu savunmuştum

En son dedim bi puştluk varsa ya antivirüsten yada xp dendir(çalışmamasının başka sebebi olamazdı çünkü her yolu denedim)
Sonunda Antivirüs programının firewallından izinverilenler kısmına firefox.exe yi birkez daha ekledim
birde xp güvenlik duvarından izin verilen uygulamalara ekledim şak diye çalışmaya başladı