Konu
Firefoxu kaybettik
30-03-2008, 00:52:06
#17
DarkRhyme
Üyeliği durduruldu
Donmuyor. Sayfalara erişim olmuyordu. Kasperskyı kaldırdım kendine geldi. Aman aman bi daha kurarsam ömür boyu dos ekranı göreyim.