Konu
Firefoxu kaybettik
30-03-2008, 00:01:28
#14
DarK
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
aynısı benimde başıma geldi geçen gün.. sistem geri yükleme yaparak son firefox güncellemesinin önüne yükledim. kaldırdım. son sürümünü yükledim şuan sorun yok.