Konu
Firefoxu kaybettik
30-03-2008, 00:33:34
#16
DarK
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
firefox açılır açılmaz donuyormu?
ben herşeyi denemiştim, işin ucu format gibi görünüyor