• 16-02-2010, 22:33:24
    #19
    Üyeliği durduruldu
    sectumsempra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok süper düşünce.bencede uygulanmalı bu..
    Biz küçükken her adımımız kontrol edilirdi, biz böyle yetiştik. Böyle davranan çocukların aile bireyleri ayrı oluyor %90 , çocuklarda suç yok aile bireylerinde var.

    Hepimize geçmiş olsun,
    Saygılarımla,
    Ömer ORHANALP
  • 16-02-2010, 22:37:43
    #20
    TurkALB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz küçükken her adımımız kontrol edilirdi, biz böyle yetiştik. Böyle davranan çocukların aile bireyleri ayrı oluyor %90 , çocuklarda suç yok aile bireylerinde var.

    Hepimize geçmiş olsun,
    Saygılarımla,
    Ömer ORHANALP
    Orası öyle ancak,bu 1 değil 2 değil.belirli bir düzeye sokmak lazım forumu ki hem dolandırıcılık olmasın,hem bu tür olaylarla karşılaşılmasın.aksi takdirde canlar fena halde sıkılıyor.bence tc kimlik no ile üyelik yöntemini düşünmeli yönetim..

    Saygılarım

    Cemil ATALAY
  • 17-02-2010, 01:48:09
    #21
    Üyeliği durduruldu
    sectumsempra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orası öyle ancak,bu 1 değil 2 değil.belirli bir düzeye sokmak lazım forumu ki hem dolandırıcılık olmasın,hem bu tür olaylarla karşılaşılmasın.aksi takdirde canlar fena halde sıkılıyor.bence tc kimlik no ile üyelik yöntemini düşünmeli yönetim..

    Saygılarım

    Cemil ATALAY
    aynen cemil kardesim yaş siniri getirilmeli birde tc olmasi lazim güzel bir plan r10 a bildirmek lazim bir ara konu açalım
  • 17-02-2010, 04:19:30
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Evet hakketen bu fikri cikaran arkadasi tebrik ediyorum ve destekliyorum bende. T.C. kimlik uygulamasi ile kisinin yas bilgilerini yazmasina gerek kalmadan nvi.gov.tr den yas sinirina gore uyelik kaydi yapilmali. Olasi bir dolandiricilik durumunda da yasal islem rahatca baslatilabilir, cunku kullanici baskasinin T.C. kimlik numarasini kullanmaktan cekinmeyecektir.


    Edit : Aslinda benim asil istedigim burada kurulus buyuklugu goz ardi edilerek hostingciler arasinda bir dayanisma ( guncel durumlarin konusulmasi v.b. ) alani olusmasi ciddi manada, cunku gun gectikce Turkiye de bilgi teknolojileri uc noktalari arasindaki mesafe acilmakta.
  • 17-02-2010, 04:22:10
    #23
    Üyeliği durduruldu
    AsimiLee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen cemil kardesim yaş siniri getirilmeli birde tc olmasi lazim güzel bir plan r10 a bildirmek lazim bir ara konu açalım
    Evet bir ara düzenleyip güzel bir makale ile açalım konuyu, çok şık olur.
  • 17-02-2010, 11:42:09
    #24
    Üyeliği durduruldu
    TurkALB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet bir ara düzenleyip güzel bir makale ile açalım konuyu, çok şık olur.
    diger bir yandan davetiye ile üyelik kalkar o iyi olur direk tc ile ad soyad yazip üye olur