Orası öyle ancak,bu 1 değil 2 değil.belirli bir düzeye sokmak lazım forumu ki hem dolandırıcılık olmasın,hem bu tür olaylarla karşılaşılmasın.aksi takdirde canlar fena halde sıkılıyor.bence tc kimlik no ile üyelik yöntemini düşünmeli yönetim..
Saygılarım
Cemil ATALAY
aynen cemil kardesim yaş siniri getirilmeli birde tc olmasi lazim güzel bir plan r10 a bildirmek lazim bir ara konu açalım