TurkALB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz küçükken her adımımız kontrol edilirdi, biz böyle yetiştik. Böyle davranan çocukların aile bireyleri ayrı oluyor %90 , çocuklarda suç yok aile bireylerinde var.

Hepimize geçmiş olsun,
Saygılarımla,
Ömer ORHANALP
Orası öyle ancak,bu 1 değil 2 değil.belirli bir düzeye sokmak lazım forumu ki hem dolandırıcılık olmasın,hem bu tür olaylarla karşılaşılmasın.aksi takdirde canlar fena halde sıkılıyor.bence tc kimlik no ile üyelik yöntemini düşünmeli yönetim..

Saygılarım

Cemil ATALAY