Çok süper düşünce.bencede uygulanmalı bu..
Biz küçükken her adımımız kontrol edilirdi, biz böyle yetiştik. Böyle davranan çocukların aile bireyleri ayrı oluyor %90 , çocuklarda suç yok aile bireylerinde var.
Hepimize geçmiş olsun,
Saygılarımla,
Ömer ORHANALP