TurkALB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet bir ara düzenleyip güzel bir makale ile açalım konuyu, çok şık olur.
diger bir yandan davetiye ile üyelik kalkar o iyi olur direk tc ile ad soyad yazip üye olur