Evet hakketen bu fikri cikaran arkadasi tebrik ediyorum ve destekliyorum bende. T.C. kimlik uygulamasi ile kisinin yas bilgilerini yazmasina gerek kalmadan nvi.gov.tr den yas sinirina gore uyelik kaydi yapilmali. Olasi bir dolandiricilik durumunda da yasal islem rahatca baslatilabilir, cunku kullanici baskasinin T.C. kimlik numarasini kullanmaktan cekinmeyecektir.


Edit : Aslinda benim asil istedigim burada kurulus buyuklugu goz ardi edilerek hostingciler arasinda bir dayanisma ( guncel durumlarin konusulmasi v.b. ) alani olusmasi ciddi manada, cunku gun gectikce Turkiye de bilgi teknolojileri uc noktalari arasindaki mesafe acilmakta.