• 19-05-2009, 21:20:40
    #19
    TakunYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oğuzhan - VMware COM API

    Burdaki Gibi Basit Birşeyede Razıyız
    Onu bende yukarda linkini paylaştım.

    Allahın izniyle bRk_Ua ile çalışacaz gece sorun çıkmaz inşallah
  • 19-05-2009, 21:27:05
    #20
    Kadir bey siz bu işin üstesinden qelirsiniz dort qosle beklıyorum
  • 20-05-2009, 08:42:45
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Hala Haber Yokmu Acaba ?
  • 20-05-2009, 12:53:25
    #22
    Sabaha kadar uğraştık bir yerde sürekli yanlışlık oluyor ama nerde çözemedik.

    Olmassa aynı makinede hem linux hem win kullandıgımız için virtuozzo lisansı alıp aynı makinede hem vmware hem virtuozzo çalıştırmayı düşünüyoruz. Genelde win makinelerde reset atılması gerektigi için.

    Şunu söyliyim eğer şansınız varsa makinenize format atıp linux kurarak vmware esx server kurarsanız kendi özelliği olarak reset paneli geliyor bizim formatlama gibi bir şansımız olmadıgı için bu yönde araştırıyoruz.

    vmware esx server yeni makine alırsam kuracağım mutlaka...
  • 20-05-2009, 12:56:03
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Tüh. üzüldüm Doğrusu Bende Dünden Beri Araştırıyorum Fakat Net Bir şey Yok Hala VMWare'e Plugin Filan Olsa Ne Güzel Olur
  • 20-05-2009, 16:36:28
    #24
    Hemde çok güzel olurdu ahh ahh. Tüm gece çalıştık valla
  • 20-05-2009, 16:48:26
    #25
    Merhaba arkadaşlar.
    Vmware reset paneli malesef bir çok firma için reset paneli olmayınca makine başında müşteri reset talebi gönderecekmi göndermeyecekmi diye gece gündüz beklememiz gerekiyor.

    8 Yıldır vmware kullanıcısı olduğum halde halen api kodu ile reset panelinin çok fazla güvenli olacağını düşünmüyorum.

    Özel olarak reset panelini ilk yazan r10 platformunda ilk firmayız ss.net.tr , intel , daha sonradan özel olarak yazdırmış veya yazmış olabilirler.

    Sanmıyorum kimsenin böyle değerli bir özel kodlmayı satacağını.
    Sektör zaten çok çalkantılı yazılan kodlar bizim tabirimizde çoluk çocugun eline geçerse dahada beter olacaktır.
    Virtuozzo ücretli diye vmware kullanan çok çoluk cocuk var birde reset paneli ellerine geçerse sanırım 1 tl den vps satılmaya başlanır yakında

    Çok yardımsever biriyim fakat bu konuda sektörü daha fazla kızısştırmamak için böyle bir satışı şuan düşünmüyorum.
    Satılırsada sadece datacenter olarak hizmet veren firmaların vds leri için bir çalışma yapılabilinir.
  • 20-05-2009, 21:07:18
    #26
    DHS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar.
    Vmware reset paneli malesef bir çok firma için reset paneli olmayınca makine başında müşteri reset talebi gönderecekmi göndermeyecekmi diye gece gündüz beklememiz gerekiyor.

    8 Yıldır vmware kullanıcısı olduğum halde halen api kodu ile reset panelinin çok fazla güvenli olacağını düşünmüyorum.

    Özel olarak reset panelini ilk yazan r10 platformunda ilk firmayız ss.net.tr , intel , daha sonradan özel olarak yazdırmış veya yazmış olabilirler.

    Sanmıyorum kimsenin böyle değerli bir özel kodlmayı satacağını.
    Sektör zaten çok çalkantılı yazılan kodlar bizim tabirimizde çoluk çocugun eline geçerse dahada beter olacaktır.
    Virtuozzo ücretli diye vmware kullanan çok çoluk cocuk var birde reset paneli ellerine geçerse sanırım 1 tl den vps satılmaya başlanır yakında

    Çok yardımsever biriyim fakat bu konuda sektörü daha fazla kızısştırmamak için böyle bir satışı şuan düşünmüyorum.
    Satılırsada sadece datacenter olarak hizmet veren firmaların vds leri için bir çalışma yapılabilinir.
    Benden büyük, bilgili olabilirsin... Ama saygıya davet ediyorum. Eğer yapabilseydim R10 daki ilk paylaşımımı yapacaktım.

    1 tl ye vps satanlarla tek farkınız reset paneli olmasımı ?


    Haftaya düğününüz var. Size saygımda var ama kullandığınız kelimeleri gerçekten alındım ve sizede yakıştıramadım.

    Teşekkürler. Yazıyı yazarak emek harcamışsınız...
  • 20-05-2009, 21:22:10
    #27
    Kadir21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benden büyük, bilgili olabilirsin... Ama saygıya davet ediyorum. Eğer yapabilseydim R10 daki ilk paylaşımımı yapacaktım.
    1 tl ye vps satanlarla tek farkınız reset paneli olmasımı ?
    Haftaya düğününüz var. Size saygımda var ama kullandığınız kelimeleri gerçekten alındım ve sizede yakıştıramadım.
    Teşekkürler. Yazıyı yazarak emek harcamışsınız...
    Üzerinize neden alındınız ki çoluk çocukmusnuz ? Zaten o şekilde görsem sizi konunuza cevap bile yazmam.

    23,24 Yaşındasınız yazımı yazarken size hitaben zaten yazmadım konuya bir açıklık getirmek için yazdım.

    Neden bu kodları satmadığımızı kendiniz yazmışsınız 1 kişiden 1000 kişiye kadar yayılır ve sonra herkezde olur sonra sektör dahada bitik duruma gelir.

    Bu r10 çok 12 yaşında insanları dolandıran kişiler gördü.Emek vererek yaptığımız programları ki çok değerli bir yazılım 1 kişiye satsak inanın 1000 lerce kişiye 1 günde ulaşır.
    Bu nasıl engellenir. İstediğimiz kadar telif hakkı alsak aramızda sözleşmede yapsak bir işe yaramaz herkez kendine özel yazdırmalı 1000lerce dolar ödemeli veya gecesine gündüzüne katıp kodla uğraştıkdan sonra bunu paylaşabiliyorsa
    hiçbir bedel karşılığı almadan ne denilebilinir ? ( Bazıları Dua eder bazıları Keriz der)