Benden büyük, bilgili olabilirsin... Ama saygıya davet ediyorum. Eğer yapabilseydim R10 daki ilk paylaşımımı yapacaktım.
1 tl ye vps satanlarla tek farkınız reset paneli olmasımı ?
Haftaya düğününüz var. Size saygımda var ama kullandığınız kelimeleri gerçekten alındım ve sizede yakıştıramadım.
Teşekkürler. Yazıyı yazarak emek harcamışsınız...
Üzerinize neden alındınız ki çoluk çocukmusnuz ? Zaten o şekilde görsem sizi konunuza cevap bile yazmam.
23,24 Yaşındasınız yazımı yazarken size hitaben zaten yazmadım konuya bir açıklık getirmek için yazdım.
Neden bu kodları satmadığımızı kendiniz yazmışsınız 1 kişiden 1000 kişiye kadar yayılır ve sonra herkezde olur sonra sektör dahada bitik duruma gelir.
Bu r10 çok 12 yaşında insanları dolandıran kişiler gördü.Emek vererek yaptığımız programları ki çok değerli bir yazılım 1 kişiye satsak inanın 1000 lerce kişiye 1 günde ulaşır.
Bu nasıl engellenir. İstediğimiz kadar telif hakkı alsak aramızda sözleşmede yapsak bir işe yaramaz herkez kendine özel yazdırmalı 1000lerce dolar ödemeli veya gecesine gündüzüne katıp kodla uğraştıkdan sonra bunu paylaşabiliyorsa
hiçbir bedel karşılığı almadan ne denilebilinir ? ( Bazıları Dua eder bazıları Keriz der)