Harun Bey düğün arefesinde. O sebeple normalden daha fazla yoğun. Telefon numarasından ulaşmayı deneyiniz, eğer telefon ile ulaşamazsanız mail atınız. Müsait olduğu zaman size maille geri dönüş yapacaktır...
Biliyorum, zaten telefonla ulaşmaya çalıştım. Mutluluklar dilerim. Hayırlısı olursa bu gece bu konuda çalışmalarımız olacak olursa burdan artık yapabildigimiz kadar resimli anlatımını yapacağız. Egedatacenterin dediğine göre 1 saatlik işi varmış...