Ben vmware kullanıyorum ve reset paneli olmadığı için virtuozzoya geçmek istiyorum.
Ama hiç virtuozzo kullanmadımve lisans fiyatları nedir ?
vmware den virtuozzo'ya geçiş
44
●2.692
- 19-05-2009, 08:08:39
- 19-05-2009, 08:13:53Virtuozzo lisans fiyatları hatırı sayılır derecede pahalıdır.
Alternatif olarak yine aynı mantıkla çalışan HyperVM deneyebilirsiniz. - 19-05-2009, 08:30:58virtuozzo sanırım win makinede linux calışmıyormuş benim istegim reset paneli..
- 19-05-2009, 08:40:48Yazdığınızdan birşey anlamadım.Kadir21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Virtuozzo'yu hem Linux hem Windows için kullanabilirsiniz. Ancak Win sunucuda sadece Windows VPS, Linux sunucuda da sadece Linux VPS oluşturabilirsiniz.
HyperVM de yine böyledir, HyperVM'de OpenVZ çekirdeği ile Linux, Xen çekirdeği ile de Windows VPS oluşturabilirsiniz..
HyperVM'de de kullanıcılarınıza reset paneli verebilirsiniz. - 19-05-2009, 08:43:34Hyperwm de güzel ama benim mevcut 8 makine hepsi taşınabilirmi oda var.
Ve aralarında linux ta windows da bulunmakta..
- 19-05-2009, 09:22:59vmware de reset paneli yapanlar var satın alabilirim uygun fiyata.
- 19-05-2009, 09:49:52Bu konu hakkında çok bilgim yok ancak forumda intel kullanıcı adlı Kemal adında bir arkadaşımız var. Onunla görüşmeniz yararlı olabilir kanısındayım.Kadir21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sevgiler.
Sezer. - 19-05-2009, 09:53:32Üyeliği durdurulduSezer bey çok güzel açıklamış.silencegate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumda @intel ve @DHS vmware reset panelli mevcut idi.
Dilerseniz iletişime geçin satmak isterlerse görüşün.
Selam ve Saygılarımla