• 19-05-2009, 08:08:39
    #1
    Ben vmware kullanıyorum ve reset paneli olmadığı için virtuozzoya geçmek istiyorum.

    Ama hiç virtuozzo kullanmadımve lisans fiyatları nedir ?
  • 19-05-2009, 08:13:53
    #2
    Virtuozzo lisans fiyatları hatırı sayılır derecede pahalıdır.

    Alternatif olarak yine aynı mantıkla çalışan HyperVM deneyebilirsiniz.
  • 19-05-2009, 08:30:58
    #3
    virtuozzo sanırım win makinede linux calışmıyormuş benim istegim reset paneli..
  • 19-05-2009, 08:40:48
    #4
    Kadir21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    virtuozzo sanırım win makinede linux calışmıyormuş benim istegim reset paneli..
    Yazdığınızdan birşey anlamadım.

    Virtuozzo'yu hem Linux hem Windows için kullanabilirsiniz. Ancak Win sunucuda sadece Windows VPS, Linux sunucuda da sadece Linux VPS oluşturabilirsiniz.

    HyperVM de yine böyledir, HyperVM'de OpenVZ çekirdeği ile Linux, Xen çekirdeği ile de Windows VPS oluşturabilirsiniz..

    HyperVM'de de kullanıcılarınıza reset paneli verebilirsiniz.
  • 19-05-2009, 08:43:34
    #5
    Hyperwm de güzel ama benim mevcut 8 makine hepsi taşınabilirmi oda var.

    Ve aralarında linux ta windows da bulunmakta..
  • 19-05-2009, 09:22:59
    #6
    vmware de reset paneli yapanlar var satın alabilirim uygun fiyata.
  • 19-05-2009, 09:49:52
    #7
    Kadir21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vmware de reset paneli yapanlar var satın alabilirim uygun fiyata.
    Bu konu hakkında çok bilgim yok ancak forumda intel kullanıcı adlı Kemal adında bir arkadaşımız var. Onunla görüşmeniz yararlı olabilir kanısındayım.

    Sevgiler.
    Sezer.
  • 19-05-2009, 09:53:32
    #8
    Üyeliği durduruldu
    silencegate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazdığınızdan birşey anlamadım.
    Virtuozzo'yu hem Linux hem Windows için kullanabilirsiniz. Ancak Win sunucuda sadece Windows VPS, Linux sunucuda da sadece Linux VPS oluşturabilirsiniz.
    HyperVM de yine böyledir, HyperVM'de OpenVZ çekirdeği ile Linux, Xen çekirdeği ile de Windows VPS oluşturabilirsiniz..
    HyperVM'de de kullanıcılarınıza reset paneli verebilirsiniz.
    Sezer bey çok güzel açıklamış.

    Forumda @intel ve @DHS vmware reset panelli mevcut idi.

    Dilerseniz iletişime geçin satmak isterlerse görüşün.

    Selam ve Saygılarımla
  • 19-05-2009, 10:30:07
    #9
    Ninova satmamayı düşünüyor. DHS ye ulaşım sağlıyacağım.