Vallahi api konusunda biraz acemi olduğum için artık gördügümüz duydugumuz kadarıyla denemeye calışacagız.
Herşey geceye bıraktık inşallah olurda. Kimse boşu boşuna para vermez..
Paylaşımın iyisi kötüsü olmaz. Fikri olanlar yazarsa ekstra onuda deneriz. 2 kişiyle çalışacağız.