Sabaha kadar uğraştık bir yerde sürekli yanlışlık oluyor ama nerde çözemedik.

Olmassa aynı makinede hem linux hem win kullandıgımız için virtuozzo lisansı alıp aynı makinede hem vmware hem virtuozzo çalıştırmayı düşünüyoruz. Genelde win makinelerde reset atılması gerektigi için.

Şunu söyliyim eğer şansınız varsa makinenize format atıp linux kurarak vmware esx server kurarsanız kendi özelliği olarak reset paneli geliyor bizim formatlama gibi bir şansımız olmadıgı için bu yönde araştırıyoruz.

vmware esx server yeni makine alırsam kuracağım mutlaka...