Lisanssız Vbulletin kullanmak
28
●6.166
- 11-09-2012, 15:51:08Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Kendimi vbulletin de geliştirmek maksadıyla netten bulduğum 4.2.0 Null versiyonunu sitemin bir klasorune kurdum ve üzerinde bazı çalışmalar yapıyorum. Bununla ilgili bir sorun olurmu bu null hakkında bilgisi olanlar paylaşırsa sevinirim.
- 11-09-2012, 16:18:41Üyeliği durdurulduOladabilir, olmayadabilir. Bunu vBulletin şirketine sormak lazım. 3 gün sonra da uyarı gelebilir 3 ay sonra da. Zaten null sürümde çok fazla sorun ile karşı karşıya kalacaksınızdır
- 11-09-2012, 23:04:06ne gibi sorunlar meselatOtherBlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-09-2012, 23:09:30Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ben cevap vereyim:ukayl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Database error sorunları, beyaz sayfa sorunları, syntax error sorunları vs. vs. - 11-09-2012, 23:33:53Üyeliği durdurulduKendinizi geliştirmek için " null " versiyonu kullanabilirsiniz.
Eğer ciddi bir forum yapmayı planlıyorsanız , www.vbulletin.com girip yeni bir lisans satın alabilirsiniz.
Tabi ki ilk öncelikle kendinizi geliştirin bir problem yaşamazsınız , en azından profesyonel olabilirsiniz kurcalayıp bozup tekrar tamir edene kadar bu işi kavrarsınız
- 16-09-2012, 14:44:53Üyeliği durduruldu195 dolar yani 400 tl paranız varsa sıfır alınhzarali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2. ellerde problem yaşamazsınız , sonuç olarak kullanılmış bir telefonu satıyor gibi birşey bu ...
Ancak bu 2. el lisans sorunu şimdiye kadar rastgelinmedi.
Eğer lisans değilde tamamen var olan bir lisanslı vbulletin forumu istiyorsanız 1 ay önce aldığım lisansını ana sitesinden hali hazırda bir websitemiz var , uygun fiyata veriyorum pm atabilirsiniz isterseniz - 16-09-2012, 14:48:14Üyeliği durdurulduparayı bulmak çokta zor değilde paypalım yok kredi kartım yok neyle ödeme yapacağımMelancolya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ikinci ellerede güven olmuyor null kullanmakta istemiyorum napacağım arkadaş keygenlimi kullanmalıyım