• 11-09-2012, 15:51:08
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kendimi vbulletin de geliştirmek maksadıyla netten bulduğum 4.2.0 Null versiyonunu sitemin bir klasorune kurdum ve üzerinde bazı çalışmalar yapıyorum. Bununla ilgili bir sorun olurmu bu null hakkında bilgisi olanlar paylaşırsa sevinirim.
  • 11-09-2012, 16:18:41
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Oladabilir, olmayadabilir. Bunu vBulletin şirketine sormak lazım. 3 gün sonra da uyarı gelebilir 3 ay sonra da. Zaten null sürümde çok fazla sorun ile karşı karşıya kalacaksınızdır
  • 11-09-2012, 23:04:06
    #3
    tOtherBlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oladabilir, olmayadabilir. Bunu vBulletin şirketine sormak lazım. 3 gün sonra da uyarı gelebilir 3 ay sonra da. Zaten null sürümde çok fazla sorun ile karşı karşıya kalacaksınızdır
    ne gibi sorunlar mesela
  • 11-09-2012, 23:09:30
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ukayl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne gibi sorunlar mesela
    Ben cevap vereyim:
    Database error sorunları, beyaz sayfa sorunları, syntax error sorunları vs. vs.
  • 11-09-2012, 23:33:53
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Kendinizi geliştirmek için " null " versiyonu kullanabilirsiniz.

    Eğer ciddi bir forum yapmayı planlıyorsanız , www.vbulletin.com girip yeni bir lisans satın alabilirsiniz.
    Tabi ki ilk öncelikle kendinizi geliştirin bir problem yaşamazsınız , en azından profesyonel olabilirsiniz kurcalayıp bozup tekrar tamir edene kadar bu işi kavrarsınız
  • 12-09-2012, 00:16:13
    #6
    Kendinizi geliştirmek adına localhost kullanabilirsiniz.
  • 16-09-2012, 14:38:29
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ya şu vB yi çok seviyorum ama lisans almak bir türlü nasip olmadı ikinci ellerede güven olmuyor null kullanmakta istemiyorum napacağım arkadaş keygenlimi kullanmalıyım
  • 16-09-2012, 14:44:53
    #8
    Üyeliği durduruldu
    hzarali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya şu vB yi çok seviyorum ama lisans almak bir türlü nasip olmadı ikinci ellerede güven olmuyor null kullanmakta istemiyorum napacağım arkadaş keygenlimi kullanmalıyım
    195 dolar yani 400 tl paranız varsa sıfır alın

    2. ellerde problem yaşamazsınız , sonuç olarak kullanılmış bir telefonu satıyor gibi birşey bu ...

    Ancak bu 2. el lisans sorunu şimdiye kadar rastgelinmedi.

    Eğer lisans değilde tamamen var olan bir lisanslı vbulletin forumu istiyorsanız 1 ay önce aldığım lisansını ana sitesinden hali hazırda bir websitemiz var , uygun fiyata veriyorum pm atabilirsiniz isterseniz
  • 16-09-2012, 14:48:14
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Melancolya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    195 dolar yani 400 tl paranız varsa sıfır alın

    2. ellerde problem yaşamazsınız , sonuç olarak kullanılmış bir telefonu satıyor gibi birşey bu ...

    Ancak bu 2. el lisans sorunu şimdiye kadar rastgelinmedi.

    Eğer lisans değilde tamamen var olan bir lisanslı vbulletin forumu istiyorsanız 1 ay önce aldığım lisansını ana sitesinden hali hazırda bir websitemiz var , uygun fiyata veriyorum pm atabilirsiniz isterseniz
    parayı bulmak çokta zor değilde paypalım yok kredi kartım yok neyle ödeme yapacağım