yani diceğim vbullentin dengesiz arkadaşın dediği gibi 1 ay sonrada olur 2 yıl sonrada olurki ciddi projesi olan kimse null, full kullanmaz şöle bişeyde var forumdada rast gelebilirsin mesela bir projeye atıldın başta full,null kullandın sonradan aynı sürümde gerçek lisansı alıp lisans dosyalarında değişiklik yaparak lisanslı hale getirilebiliyor
yani kısa ve öz kullanın sorun olmaz yeterki siteniz hitli site olmasın
yuncehennemi.com 200x'den beri lisanssız kullanıyor hiçte bişey olmadı geçen gün şikayet ettim 2-3 gün sonra bir baktım lisans almışlar ama hala lisanssız sürüm açıkları duruyor mutlaka biri hackler onu