vbulletini o kadar ilahlaştırmanızın bir anlamı yok. vbulletin null kullanmanız sizin için hukuki anlamda bir sorun teşkil etmez. null versiyon kullanırsınız, siteniz biraz hitlenir ve kazanç elde etmeye başladığınızda lisans alırsınız.
ama şunu da söylemek gerekir; bazı fonksyonları kullanamayabilirsiniz, içerisinde gizli linkler olabilir, gizli sheller, açıklar olabilir. linkler için birşey diyemem fakat olası bir hacklenme sorununa karşı elinizden geldiği kadar SQL yedeğini almanızı öneririm.