• 19-09-2012, 20:31:40
    #19
    dava derdi olmaz, adamlar ta kalkip binlerce kmden gelip size davaylamı uğraşacak kaldıki binlerce null site vardır..ilk size atarlar eğer gereğini yapmazsanız barındırıcınıza atarlar onlarda takmazsa yapacak bişey yok gözüküyor
  • 20-09-2012, 08:41:30
    #20
    Platin üye
    vbulletini o kadar ilahlaştırmanızın bir anlamı yok. vbulletin null kullanmanız sizin için hukuki anlamda bir sorun teşkil etmez. null versiyon kullanırsınız, siteniz biraz hitlenir ve kazanç elde etmeye başladığınızda lisans alırsınız.
    ama şunu da söylemek gerekir; bazı fonksyonları kullanamayabilirsiniz, içerisinde gizli linkler olabilir, gizli sheller, açıklar olabilir. linkler için birşey diyemem fakat olası bir hacklenme sorununa karşı elinizden geldiği kadar SQL yedeğini almanızı öneririm.
  • 20-09-2012, 08:57:33
    #21
    indirdiğiniz null sürüm temizse hiçbir problem olmaz.
    gönül rahatlığıyla kurabilirsin.
  • 20-09-2012, 13:05:32
    #22
    Üyeliği durduruldu
    nullun file açıkları kapalı ama elimde keygenli sürümde var hangisini kullaniyim ?
  • 20-09-2012, 13:15:24
    #23
    Desenize satın alanlar bosauna onca para vermişler size bir tavsiye eğer cidden bir forum sitesi kuracaksaniz ve acabalarla yaşamak istemiyorsanin lisans alırsınız çünkü saksı kimin kafasına düşeceği belli değil,

    Sent from my HTC EVO 3D X515m using Tapatalk
  • 02-10-2012, 00:55:08
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hzarali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nullun file açıkları kapalı ama elimde keygenli sürümde var hangisini kullaniyim ?
    noldu yahu, nulları şikayet ediyordun, hele .tk domainleri hadi bakalım
  • 02-10-2012, 01:02:31
    #25
    kaptan52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dava derdi olmaz, adamlar ta kalkip binlerce kmden gelip size davaylamı uğraşacak kaldıki binlerce null site vardır..ilk size atarlar eğer gereğini yapmazsanız barındırıcınıza atarlar onlarda takmazsa yapacak bişey yok gözüküyor

    sen null yada keygenli kullanmaya başta niyet etmişsin.neden aynı şeyleri tekrar ediyosun
  • 02-10-2012, 15:25:08
    #26
    Üyeliği durduruldu
    puncover adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    noldu yahu, nulları şikayet ediyordun, hele .tk domainleri hadi bakalım
    .tk kullanmıyorum şikayet ettiğim nullarda siteden gelir yapmaya başladıkları nullar şikayet ettiğim siteler zevkliders oyuncehennemi falan bunların sahibi aynı adam ve reklamdan bir ton para kazanıyor şikayet etmek hakkım ben ne kazanıyorumda lisans alayım maaşım bile yok
  • 02-10-2012, 21:18:31
    #27
    hzarali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    .tk kullanmıyorum şikayet ettiğim nullarda siteden gelir yapmaya başladıkları nullar şikayet ettiğim siteler zevkliders oyuncehennemi falan bunların sahibi aynı adam ve reklamdan bir ton para kazanıyor şikayet etmek hakkım ben ne kazanıyorumda lisans alayım maaşım bile yok
    Pekala