Desenize satın alanlar bosauna onca para vermişler size bir tavsiye eğer cidden bir forum sitesi kuracaksaniz ve acabalarla yaşamak istemiyorsanin lisans alırsınız çünkü saksı kimin kafasına düşeceği belli değil,

Sent from my HTC EVO 3D X515m using Tapatalk