ben çoook forum gördüm full, null sürüm kullanan bişeyde olmuyor zannetmem mesela webmaster kelimesinde iyi sırada olan bir forum var adı bende saklı 8 aydır sorunsuz kullanıyor (arkadaşımın)
yani diceğim vbullentin dengesiz arkadaşın dediği gibi 1 ay sonrada olur 2 yıl sonrada olurki ciddi projesi olan kimse null, full kullanmaz şöle bişeyde var forumdada rast gelebilirsin mesela bir projeye atıldın başta full,null kullandın sonradan aynı sürümde gerçek lisansı alıp lisans dosyalarında değişiklik yaparak lisanslı hale getirilebiliyor
yani kısa ve öz kullanın sorun olmaz yeterki siteniz hitli site olmasın