ya peki null yerine keygenli kullansak nasıl olur elimde vb 4.2.0 keygenli versiyon ve vb 4.2.0 null versiyon var ikisininde gördüğüm tüm açıklarını kapattım ve görünen dosyalara indirilme tarihi yazdım vb. hangisini kullanayım ?
edit:dava derdi falan olurmu sonra başımıza bela almayalım