ya şu vB yi çok seviyorum ama lisans almak bir türlü nasip olmadı

ikinci ellerede güven olmuyor null kullanmakta istemiyorum napacağım arkadaş keygenlimi kullanmalıyım
195 dolar yani 400 tl paranız varsa sıfır alın
2. ellerde problem yaşamazsınız , sonuç olarak kullanılmış bir telefonu satıyor gibi birşey bu ...
Ancak bu 2. el lisans sorunu şimdiye kadar rastgelinmedi.
Eğer lisans değilde tamamen var olan bir lisanslı vbulletin forumu istiyorsanız 1 ay önce aldığım lisansını ana sitesinden hali hazırda bir websitemiz var , uygun fiyata veriyorum pm atabilirsiniz isterseniz