Konu
Lisanssız Vbulletin kullanmak
16-09-2012, 14:38:29
#7
hzarali
Üyeliği durduruldu
ya şu vB yi çok seviyorum ama lisans almak bir türlü nasip olmadı
ikinci ellerede güven olmuyor null kullanmakta istemiyorum napacağım arkadaş keygenlimi kullanmalıyım