Kendinizi geliştirmek için " null " versiyonu kullanabilirsiniz.
Eğer ciddi bir forum yapmayı planlıyorsanız ,
www.vbulletin.com girip yeni bir lisans satın alabilirsiniz.
Tabi ki ilk öncelikle kendinizi geliştirin bir problem yaşamazsınız , en azından profesyonel olabilirsiniz kurcalayıp bozup tekrar tamir edene kadar bu işi kavrarsınız