• 30-08-2012, 23:41:59
    #1
    merhaba arkadaşlar aradım taradım ama r10'Daki gibi posbit_legacy kodu ayarı vs bulamadım posbitimdeki yazılar vs vs tamamen herşeyiyle r10'Daki gibi olsun istiyorum ama dedim ya kod veya eklenti bulamadım elinde olan veya bilen arkadaşlar konu altından vs belirtirlerse sevinirim,kolay gelsin.
  • 30-08-2012, 23:45:06
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Klasik postbit kodları. Biçim ve dil kısmından yatay postbit olarak ayarlamanız yeterlidir.
  • 30-08-2012, 23:50:11
    #3
    tOtherBlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Klasik postbit kodları. Biçim ve dil kısmından yatay postbit olarak ayarlamanız yeterlidir.
    Merhaba biçim ve dil ayarlarından Mesajlar eski vBulletin 2 sürümdeki gibi gösterilsinmi? (Hayır) Yapıyoruz Yatay oluyor ama aşağıdaki resimde göründüğü gibi geribildirim puanı vs yine solda ayrıca burdaki gibi memleketini renkli bi şekilde posbitte göstericek yani tamamen aynı olsun istiyorum burdaki gibi

  • 30-08-2012, 23:57:15
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Konfor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba biçim ve dil ayarlarından Mesajlar eski vBulletin 2 sürümdeki gibi gösterilsinmi? (Hayır) Yapıyoruz Yatay oluyor ama aşağıdaki resimde göründüğü gibi geribildirim puanı vs yine solda ayrıca burdaki gibi memleketini renkli bi şekilde posbitte göstericek yani tamamen aynı olsun istiyorum burdaki gibi
    R10 üzerinden araştırırsanız, bir kaç arkadaş bahsettiğiniz durumu paylaşmış. Diğer dizayn şekli içinde birebir postbit şablonunu sıfırlayın.
  • 30-08-2012, 23:59:13
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Galiba sizinki vb 4.x.x

    r10 vb 3.x.x olduğu için sizde bir 3.x.x sürümünden postbit kodlarını alıp yapıştırabilirsin diye düşünüyorum ama ne kadar doğrudur bilmiyorum.
  • 31-08-2012, 00:04:28
    #6
    smhcnyldz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galiba sizinki vb 4.x.x

    r10 vb 3.x.x olduğu için sizde bir 3.x.x sürümünden postbit kodlarını alıp yapıştırabilirsin diye düşünüyorum ama ne kadar doğrudur bilmiyorum.
    Bizimki 3.8.7 Sürümü her posbit olmuyor ne yazıkki
  • 31-08-2012, 00:05:28
    #7
    vBulletin Seçenekler - Biçim ve Dil Ayarları - Mesajlar eski vBulletin 2 sürümdeki gibi gösterilsinmi? - EVET

    şeklinde deneyin.
  • 01-09-2012, 12:25:11
    #8
    iTrader eklentisini kurun. Yaş ve bulunduğu yer kısımlarını da profil alanı yönetimi kısmından düzenleyin ve profilde gösterilmesini "evet" yapın. Aynı burdaki gibi olur.

    Bu arada, normal şartlarda bu kısımları profilde göster yaptığınızda otomatik olarak çıkar. Ama çıkmıyorsa postbit'e bunların kodlarını eklemeniz gerekir. Kod derken ?

    <fieldset>
    <if condition="$post['field2']"><div><strong>$vbphrase[location_perm]:</strong> $post[field2]</div></if>
    </fieldset>


    gibi...

    Profile cinsiyet ekleme mantığı ile aynı yani...