Konu
R10.Net Posbiti Lazım
31-08-2012, 00:05:28
#7
Crazy
vBulletin Seçenekler - Biçim ve Dil Ayarları - Mesajlar eski vBulletin 2 sürümdeki gibi gösterilsinmi? - EVET
şeklinde deneyin.