Merhaba biçim ve dil ayarlarından Mesajlar eski vBulletin 2 sürümdeki gibi gösterilsinmi? (Hayır) Yapıyoruz Yatay oluyor ama aşağıdaki resimde göründüğü gibi geribildirim puanı vs yine solda ayrıca burdaki gibi memleketini renkli bi şekilde posbitte göstericek yani tamamen aynı olsun istiyorum burdaki gibi
R10 üzerinden araştırırsanız, bir kaç arkadaş bahsettiğiniz durumu paylaşmış. Diğer dizayn şekli içinde birebir postbit şablonunu sıfırlayın.